Soalan ni memang agak tahpape tapi ni tajuk yang saya kena bahas esok selama 2 minit kat sekolah depan orang ramai , kenapa Nobita perlukan doraemon ? any suggestions ? kalau boleh nak 3 , mesti takde sapa nak layan soalan ni hiks.

2

Jawapan

2014-11-09T22:23:34+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Nobita tak boleh berdikari kot..
dy kurang keyakinan diri untuk hadapi seorang diri.
last but not least,,manusia sememangnya saling memerlukan antara satu sama lain..thats all!!

2014-11-09T23:51:53+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
1.nobita ni seorang yang penakut..
2.nobita ni kan slow n cuai.. kalau doremon x de mesti hidup dye kucar kacir..
3.nobita ni suka cari pasal.. so doremon kene tolong dye kalau tak mati lah nobita..
4.tolong-menolong itu suatu amalan yang murni
tu je kot..... =D