ni tentang slip pbs yg sy dapat..
mcm mne nk tahu kite band brapa? contohnye kemahiran hidup....
reka cipta-band 4
elektrik-band 6
asas elektrik-band 5
tempat kediaman- band 6
kaedah membuat biskut dan kek-band 5
jahitan-band 4
konsumerisme-band 4
so, sy band brape?????sy ambil aliran ekonomi rumah tangga

2

Jawapan

Jawapan Paling Bijak!
2014-11-25T15:28:16+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Saya rasa ikut band paling rendah yg awk dpt.Contohnya, walaupun awak dapat band 6, tapi awak tetap ada band 4, jadi awak akan dapat band 4.Tapi saya pun tak pastilah...sebab macam tu yang cikgu saya bagitau
1 5 1
Ni mesti awak nak isi borang online kan?
yup
Samalah kita.. :)
Sbb saya pun pening nak tahu dapat band brp..
2014-11-25T17:45:15+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Jadi semua yg tertera dekat kertas tu,semua nye munjukkan pbs yg cikgu kasi kt awk...so,itu semula lh band awk...same jugak mcm sy cikgu akn tengok band yg awk dpt tu je....;)