Jawapan

2014-12-16T11:15:03+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Lankah langkah yang boleh diambil untuk menguruskan sumber air  untuk kegunaan masa hadapan
-tadah air ketika hujan..air ni boleh diguna untuk membasuh kereta ke,waktu  tak dak air ke..
-mandi tu tak payah nak lama lama bazirkan air saja...dah la skarang bil air mahal
-waktu berus gigi tutup la air...
karangan ?
awak buat la mcm karangan sya bg point je...hehe
ooo okay ! thanks