Jawapan

2014-12-17T20:50:03+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
X susahlah macam tingkatan 3lah tapi soalan lagi banyaklah
2014-12-18T19:16:10+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Sebenarnya sejarah tu tak susah. ikut pengalaman saya.. just baca komik sejarah.. bagi faham dan pastikan kita baca dengan penuh perasaan dan faham. lepas tu buat latihan.. insyaAllah akan ingat.. saya pon ambil aliran sains jugak.. kalau tak tau nak amik aliran mana, try tengok minat kamu tu lebih kepada apa. 


 
hayati sejarah , tetapi nanti Form 4 dan Form 5 cikgu takkan ulang lagi bab Form 3, jadi kuasai dahulu Form 3 semasa cuti sekolah ini ye
Sejarah tu bukan buat kaji selidik macam PT3 ke periksanya ?
nak crita pnjg.. tapi sej ni dpt mmbntu korang untuk dp A+ dlm spm