Jawapan

2015-02-16T21:58:58+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Proses jual beli menjadi sukar
Mengelirukan pelanggan
Sistem yang tidak tetap menunjukkan ketidakpekaan peniaga
Pembelian yang dibuat akan sama ada menguntungkan pembeli atau peniaga
Perniagaan tidak sistematik
ok thanks .....nie nk tnyer ...skolah mane and form brape??
Entoh lah nak. haha. Form 4. for privacy purposes, tak nak cakap sekolah kat mana
dok mane ??? ala ckap je lah saya nk tu sbab kita nk blajar...
takde kena mengena pun dengan belajar. apa ni..
hhhhmmmm...yelah awak btol saya salah....akak form 4.....
2015-02-20T15:10:06+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Akn berlaku penyelewengan hrga
akn mnyebabkn kmrahan pmbeli