sebaba tu memang cita cita saye sejak kecik
ehh,takde lah
saya nak jadi bisnes women dan nak belajar kat jepun sbb kat sana banyak benda canggih kalau tak pun kat korea
yg nak jadi saintis nie kawan
Ouh..kay..upm..usm..um..gud luck for both of you

Jawapan

2015-03-20T16:55:33+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Kat mane ape mksud awk...universiti or course..
universiti
Yg saya tau dkt um..usm...lg satu..upm
2015-03-20T16:58:14+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
# sorry salah #havoc warna heheh 
1.angkasa lepas
2.makmal sains yg besar dan mempunyai peralatan lengkap
     tu je rasenye...(be my friend)

1 5 1
Bagos...truskan... gud luck
tq
be my friend
Kay...hup..saya kwn awk..