Jawapan

Jawapan Paling Bijak!
2015-04-05T19:35:56+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.

Sistem ini dibina atas bahasa yang berbeza kot.

Saya tak pasti, tetapi sebagai pengaturcara komputer, apabila mengubah sesuatu sistem kepada bahasa lain atau ubah suai untuk disesuaikan untuk golongan tertentu, kemungkinan akan datang masalah baru yang tak diketahui sebelum dicuba banyak kali. Ini disebut sebagai pepijat atau orang putih kata bugs.

cara mengatasinya :
Orang yang buat brainly ni kena baiki kodnya atau pun, beritahu pengguna perkataan yang mana adalah perkataan bersumpah. 

Kita tak leh wat apa-apa. Saya dah berkali-kali kena macam tu. Dahlah jawapan yang saya tulis selalu panjang-panjang dan penuh dengan detail. Kenapa padam satu-satu oerenggan nak tahu perkataan mana yang perkataan bersumpah. SUsah jugak lah. 

Salah satu sebab tu saya buat ilmuadalahkuasa.com.
2 5 2