mungkin ianyer hanyer nak meriah kan jer...tpi x semua kenduri perkahwinan
hahaha, nnt kenduri perkahwinan zaman moden makan Mc'D je.. :)
hmmm....mungkin kot...nanti ajak kalau nak kahwin tau...

Jawapan

2014-04-14T11:21:20+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.

nasi minyak tu sebahagian dari adat melayu ..

dan adat tu dikekalkan tanda masyarakat melayu bersatu..

dan nasi minyak tu dianggap unik sebab bila kenduri kahwin je ade ..

tapi skrng org xkira masa ade jue nasi minyak tuuu

1 5 1
aiseh, cakap macam dah ada pengalaman je?? :P
memang lh btul 2 ckap c Dyllaadilah
jap2 nak tau Dyllaadilah ni umor bepa eh...
2014-04-14T12:06:52+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.

tukan adat

kalau tak buat pon takpelah