Jawapan

2015-05-02T13:26:43+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Haha..klau dari segi fizikal..lelaki
tapi klau dari segi mental perempuan
1 4 1
haha..yg tu sya x tau...
amboi
lelaki gangster tp hati lembut je.. ataupun awk i garang sngat ke awk ni gangster jugak, hahaha
lawak giler... hahaha :D
laki pun sama hahahagha
Jawapan Paling Bijak!
  • asa
  • AntiSpammer
2015-05-02T13:26:50+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Lelaki kuat dari luar je sebenarnye x kuat pun... saja kontrol macho...

Perempuan dari luar nampak lemah dan mengada2 skit kengkadang (sorry klu terasa) tp sebenarnya kuat sgt
3 5 3
Betul....betul.....betul....
sedap kutuk laki... bergantung lah kuat ape, lelaki kuat fizikal tu betul, tp perempuan hati dye kuat, ade jugak yg x, hahaha
jgn la marah... kite gurau je.... hehehe ;)
tapi perempuan seorang yang penyabar kan
kalau asyik naik darah je....maaf:>