mcm mna nk bgi cepat phm buat subjek matematik ni ? saya susah nak tangkap la.. kadang2 okeyy.. tapi ade jgk kadang tu tak okeyy langsung.., saya lemah dalam subjek ni.. , boleh bantu saya terangkan cara nak memahami subjek matimatik niy ?

1
tisyaz kna slalu wt latihan bru phm dn sng ingt

Jawapan

2014-05-02T00:27:29+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Jangan dngar muzik time buat matematik
cube fokus wktu cikgu ajar... kalau susah nak fham pun cube je dngar n bile kite wat latihan baru prasan ape yg cikgu ajar....
n jngan pernah x buat latihan yg cikgu bg... kat situ baru kite nmpak kkuatan kite...
try la...
1 1 1