Jawapan

  • Elll
  • Pengguna Baru
2015-06-19T10:30:30+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Letak apa kegiatan yang boleh dimajukan lpeastu buat sekali dengan contoh sebab fakta dia
0ww...dah selesai ke mengarang??
belum lagi, masih cari bahan jugak.
susah juga nak dapatkan bahan ni...saya dari semalam cari tapi tak sesuai dengan kehendak saya..
kan? saya pun taktahu nakbuat apa dah
berserah pada tuhan je.....nak dapat mrkah rndah or tnggi..saya dh tak de mood nak buat bnda nym...
2015-06-19T10:37:46+08:00
Nak buat apa ni.....borang soal selidik ke?

tak
tak ape laq
send me a message
tngok fb awk jap xdy sy t'silap add...s0rry
skrng pun tak ade