Jawapan

2015-06-20T00:41:41+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Objektif kajian ialah ape tujuan kita laksanakan kajian lapangan ni cthnye , menerangkan konsep kegiatan ekonomi

hmm konsep kegiatan ekonomi tu ade banyak pekerjaan ..contohnye.. pertanian,perikanan dll..
dia tak pyh nk terngkn , just buat macam tu jek
hisy...you ni..pergilah baca buku teks pun boleh kan?
hmm yelah lahh thank you zubir..
2015-06-20T00:43:39+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Objektif kjian sperti aper matlamat kterr
cnthnyaa 
mentakrifkan konsep kegiatan ekonomi 
itu lahh objektif yg pertme
yg seterusnya awq justt tbmh ayt hdpn shja

1 3 1
mungkin tujuan untuk kegiatan ekonomi yang ape tujuan dan terus terang?
awqq nk dlm objektif orr soalan for brg soal selidik
borang soal selidik saja yg dulu sebelum buat objektif saja.
x kshh awqq nk buat yg mne mne ponn...sbb ojektif kjian tu just tbh ayt..tpi brg soal selidik awq kne pikir soalan untk diajukn kpd responden..
ha..saya dah pikir brg soal selidik je lah. ermm