Jawapan

Jawapan Paling Bijak!
2015-06-20T22:41:48+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Latar belakang tu die nak conclusion terhadap kajian yg awak dah buat..dia nak dlm grafik so buatlah dlm graf ke atau carta...
1 5 1
soalan die kate persembahan dalam grafik so kene lah buat dlm grafik..cuba awak tengok soalan tu die nak ape...
okay thanks
welcome..hope saya bantu awak utk soalan awak ni ^^
dye cakap cari latar belkng kgiatan ekonomi dan persembahan grafik. so kena buat perenggan dan persembahan grafik... perenggan tu kene cari 3 kegiatan ekonomi utama yg dijalankan di kwsn korang..
buat laa 3 perenggan utk 3 kegiatan ekonomi utama di kwsn korang ...
2015-06-20T22:42:59+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
TULIS DALAM STU PERENGGAN JE