Jawapan

2015-06-21T14:00:31+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Pengusahaan keropok lekor , mcm2 lg , dik
kajian lapangan tu caner ?
kau g buat kajian laa.. tempat kau perindustrian kn ?? so, kau kne buat kajian d kwsn perindutrian .. tya org2 kt situ n soh dorg isi borg soal selidik
yg nie aku nak buat latar blkg . so kena Tanya diorg apa latar blkg dkt kwsan nie ke apa ?
ha ahh .. nnt ko terangkn ape tu ltr blkng n persembhn grafik kt aku ehh
aku tak buat lagilah . borg pun aku tak edarkan lagi . caner nak contact kau ? wc ada ?
2015-06-21T14:02:52+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Perindustrian tu apa tau  macam org menjalankan kilang tu ! cth satu kilang yang membuat sarung tangan tu pun mengandungi dlm kegiatan ekonomi (perindustrian) !
ubah sikit ah ??
tlg saya ???
tu bukan cadangan untuk mningkatkan pendapatan penduduk ke ? aku nak latar blkg .
oh sorry saya tak tahulah ??
ouh okay lah takpe2 . maseh