Jawapan

2015-06-21T15:06:13+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Tak boleh , pentaksir mungkin akan check dah sah kan borang sama ada betul atau tidak.. kalau pentaksir dapati tidak, awak tak akan dapat markah.
betul tu
aku rase boleh je reka...tapi munasabah dengan tempat tinggal kita tuu...
Komen telah dipadam
saya dah siap edar borang kpd responden..senang jer keje ni
kalau dah edarkan borang pastu tak dapat balik borang tuh macam mana ? responden buat harta . hahaha
2015-06-21T15:07:04+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Haha...tak tau la boleh ke tak...sebab saya pon buat macam tu..
Tak tau la kalau penah dgr..
Komen telah dipadam
Ampang
Komen telah dipadam
Baru siap perancangan awal je yg lain tu tak siap lagi sbb masih tak jelas apa nak buat