Jawapan

2015-06-22T16:37:19+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Sayeee . senang jeee . 

1 5 1
nak tengok bolehh
dah siap ke??
kalau awk tak thu pun x pee . jangan risau . senang je . sye mcm tu jgak . mule2 risau lepastu tengok2 hahahaha senang jeeerrr .
yeyeje ..
huhu
2015-06-22T16:38:55+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Dah mula dah
Kalau persiapan dan bahan rujukan lengkap dan tepat senang lah buat
2 5 2
Hahahaha
:D
Hehe..
PT3 NI MCM PENJARA KN BG BDK2 F3
Hahaha...betul la tuh