Jawapan

2015-06-26T23:38:49+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Macam ni..ape yg someone tu perlu buat untuk tmbhkn pendapatan dye..contoh la..awk ni ade buka bisnes..at the same time awk nk majukn lg bisnes awk tu..ape yg perlu awk buat..something like that..
Usaha2 tuh dye nak 3 point kan ? Saya amekk polis , kastam ngn jururawat . Mcm manee nk buat ?
Jawapan Paling Bijak!
2015-06-26T23:42:57+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Tengok pade responden.. cari responden yg bleh tingkatkan pendapatan dye.... contoh responden awk ade yg tuknag jahit baju... tapi ank2 dye ramai.. so, dye kene tingkatkan pendapatn dye,, jadi dye boleh jual baju dye kat butik or online... mcm tu lh... awk yg cdngkn pd penduduk tu.. ok ??/ phm x... kalo x phm sorry
1 5 1
kstm susah sbb dye mcm rahsia dye tu kerja ape sebenrnye
Takpa . Nanti sayaa cari kat internett or tny org .
Kalo polis dh 1 point , jururawat satu point , kastam satu point . Semua dh 3 lah kan ? Maknanyaa dh cukuplah kan ? Tinggal buat huraian je lah ?
mmm... semoga berjaya
Em . Btw tengs coz bantu :)