Jawapan

2015-06-27T11:55:24+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Kat perpustakaan lah.. prgi perpustakan universiti2 terdekat.. x pon pergi je perpustakaan negara 
awak kna berkorban sikit, tak pun minta tlg dgn kawan
kiteorg pon x de mase sgt,, dh lh duk asrama,, ni pon dpt blek sbb kene cri mklumat. igtkn nk pi arkib.. tpi teacher kiteorg dh print kan dh mklumat.. jurnal2, buku form6 ..dll ..
dkt buku teks f2 pon rse nye dh ade dh mklumat2,, tpi kalo nk huraian lbih mndlm dlm buku sej form6 ade,,
Ok thanks korang
most welcome korang!
Jawapan Paling Bijak!
2015-06-27T11:57:04+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Awak cri di arkib pon boleh. tak pun perpustakaan . mesti ad punyaa. cri yg bertajuk sejarah malaysia. semoga berjaya :)
1 5 1