Jawapan

2015-07-01T21:34:38+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Tafsiran berdasarkan graf anda n latar belakang berdasarkan kawasan yang anda kaji
sorry gitau,cuma bagilah benda yg lebih membantu
graf semua dah siap cuma cikgu nak tafsiran serta latar belakang yang tu tak faham
tafsiran tue tulis la tinguk dari graf n jdual baru dapat buat tafsiran... ataupun anda lihat kat buku teks tingkatan 3 mka surat 45 panduan smua disitu
Jawapan Paling Bijak!
2015-07-01T21:42:22+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Sebagai contoh latar belakang bagi perniagaan,perniagaan terbahagi kepada pelbagai jenis perniagaan sebangai contoh ialah menjual barang runcit dan berniaaga online.perniagaan memerlukan seorang yang arif dalam silok bilok untuk mencari bekalan. hal ini kerana bagi menglakkan kerungian. kerana sebagai peryncit kita hendak lah mengeluar kan satu produk yg boleh tahan lama dan tidak mudah hilang kualitinya hal ini kerana pembeli hanya mahukan sebuah produk yg myrah dan berkualiti. manakalaberniaga online pla emrlukan seorg yg mengetahui tentang perkhidmatan yg pling bagus untuk menghantar barng2 yang di tempah oleh pelangan mereka supa tidak belaku sebrg kelewatan hal ini kerana ramai yang ingin barang yang ditempah supaya sampai awal. (ubah ape yg tidak berkaitan)
2 5 2
hahah klo nak pertanian jap eh
x perlu hurai semua la kira
Sebagai contoh, latar belakang kegiatan ekonomi pertanian. Pertanian memerlukan seorang petani untuk menghasilkan hasil tanaman yang dikehendaki, iaitu beras,sayuran, dan buahn-buahan. Selepas penghasilan dilakukan, ianya akan diagihkan kepada para penjual. Para penjual di sini merujuk kepada penjual-penjual di pasar tani, pasaraya, dan pasar minggu contohnya. Kemudian, akan berlaku proses penggunaan. Pengguna adalah 'end-user' hasil daripada kegiatan ekonomi pertanian ini. Penguuna merujuk kepa
yg ni termasuk dlm laporan akhir kan
bukan kena buat berdasrkan graf ka