Jawapan

2015-07-07T00:01:58+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Sebab manusia yang mementingkan paras rupa tu tak pernah faham erti " bersyukur " dan " sedar diri "
1 5 1
setuju
sebab mereka mcm nie slalu hina ciptaan tuhan, mrk patutnya bersyukur dgn apa yang ada. diorang ingat diorang tu perfect sgt la sampai nak kutuk2 orng. well, apa2 yg jadi sabar dan redha je
setuju
setuju
setuju
2015-07-07T07:21:19+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Because they didnt knw  the phrase ' beauty lies in the eyes' . paras rupa takkan kekal lama , bear in your mind that someone will walks into ur life and see how beautiful u are , :)
1 5 1
manusia zaman sekarang......
org yg cntik memang bertuah.tapi syg nya kebanyakan org cntik hanya digunakan oleh org lelaki sbb nya org lelaki nk menujuk-nunjuk yg awek dia tu cntik.kita yg muka tk berapa nk cntik ni sepatunya beruntung sbb allah lindungi kita dari laki mcan tu........
betul tu,orang yang betul2 cantik adalah mereka yang cantik akhlak dan peribadinye...^o^
btul2 syakirah159