Frenz klau tak hntr borang responden tu kat folio sejarah???
aku tersilap,lupa utk hntr sbb cik saya hr ni je bg masa utk lengkapkan semua keja yg blm lg hbs pas tu,masa akhir je dia bg maklumat utk semua borang tu
aku ni takut laq

2

Jawapan

2015-07-11T00:42:12+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Nanti markah akan di tolak untuk responden sebayak 20 markah ..  kalau x hantar .... saye dah hantar :D

Utk borang akaun calon ke?
Betul ke ni?
yaa ..
2015-07-11T16:22:39+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
20 markah tiada ...dont worry ...kenapa cik beri maklumat lewat..Tanya dekat dia ...Nak extra time...I dono teacher will gv or not...try it ...
Thank you fren..I think she didn't gona gv me a chance 2 pass up the borang!but ur sure ahh?
That x gona 20 marks
I'm not sure ...try it