Jawapan

2014-06-28T18:45:23+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Apa sahaja yg awk rasa sesuai .. tetapi perlu menggunakn perkataan perpadua ..
contohnya perpaduan tonggak utama negara .
1 1 1
kalau saya amik jer contoh yang awak bagi tu boleh? perpaduan tonggak perpaduan negara tu ...
boleh je..
then reka story jelah pasal tu or camni? haih.tak berapa fahamlah. pening
awk kaitkn jelah
ouh kena kaitkanjelah camtu? tengss /;0
2014-06-28T19:07:37+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Boleh juga 'perpaduan mengeratkan silaturahim' atau 'perpaduan kaum menjamin keamanan negara'
1 3 1
pastu lepas buat tajuk tu kita kena reka cerita pasal tajuk tu or kita tiru jer cerita yang lain lainnya? harap faham apa yang saya cakap tu. saya pun dah pening dengan semua ni :(
kaitkan je lah
okay thanks