Macam mana nak hilangkan stress dengan betul??maklumlah dah nak pt3,stress makin bertambah...trima kasih...

2
solat lah
first,jangan push diri ketika blajar..kalo x blh nak blajar,stop skejap.
pastikn jugak anda mndapat tidur yang mncukupi...kerna ia dpt mnganggu anda ketika di skolh..
kalo ade bnyak msa terluang pegilh jln-jalan ...biar trbkak sikit fikiran tuh

Jawapan

2015-08-20T15:49:48+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Menjerit la sekuat hati kat tmpt yng lapang... nnti smua stress akan hilang
2015-08-20T15:59:02+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Buat lah apa yg kau suka buat. mcm aku main game terus hilang stress.
sama sama :)
Meluahkan perasaaan kepada orang yang tersayang.
Membuat perkara yang digemari.
Harap ini membantu anda
Semoga berjaya dalam ujian pt3 anda