Erm..apa beza sumber rujukan dengan kaedah kajian..kaedah kajian buat macam mana?

2
yalah, apa bezanya..macam mana nak buat?
tu lah..macam sama je..sebab sumber rujukan dari internet..kalau kaedah kajian..dengan melayari internet XD
macam takda soalan lain nk buat kan ? menyusahkan pelajar ja ..
Soalan macam terbelit-belit..Arh..pening kepala

Jawapan

2014-06-29T13:35:43+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Rujukan tu lebih kepada mencari maklumat yang sudah ada contoh di internet atau pun buku . kaedah kajian ni lebih kepada kita sendiri yang mencari as example kita pergi ke arkib negara or mana mana yang berkaitan dgn sejarah
. rasanya mcam tu lah :)

huh ._. takkan nak pergi arkib negara ke XD ehh..ada tak kaedah kajian lain selain melawat? o;
siapa dah siap buat rencana ? share la sikit ..
mana blh buat kat rumah.
bukan kat sekolah ke,6waktu pengajaran dn pembelajaran..
ye la ..sekurang-kurangnya dah ada isi untuk buat di sekolah .. kan senang ..
2014-06-29T13:41:47+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Sumber adalah bahan yang gunakan sebagai rujukan kaedah kajian pula carmenkaji sesuatu tempat benda atau sebagainya