Jawapan

2015-08-31T21:08:55+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Macam soalan biasa keluar waktu trial tapi ada sikit sikit perubahan katanya 
tapi hnya 1 jam kn..itu yg buntu keluar ape..sbb ckgu sering xde
tak silap 1 jam setengah idk. tapi banyak keluar rumusan macam tu kot
hurm dh la saya lemah dlm subjek ni..ermm.. xtau mcm mne time nk jwb exam..tpi sya dpt jadual exam semua subjek 1 jam
jangan lah cakap yang diri tu lemah kalau kita cakap lagi lemah. i pun lemah dulu bi tapi i bagi tips untuk diri i sendiri
continuous writting
living photograph
section A paper 2
2015-09-01T13:44:55+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Continuous writting
living photograph
section A paper 2