Jawapan

Jawapan Paling Bijak!
2015-09-09T22:11:27+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Tak susah . tak ada jawapan yg betul atau yg salah . just jawab je yg sesuai kat hati adikk . ;)
1 5 1
Ooo
tu la yg bestnya jadi bdak upsr....x de la stres mcm mni
Hu hu...
sokong awak fareed .
esok kan aptitud
2015-09-09T22:13:26+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Antara contoh soalan-soalan aptitud: 
Ni untuk attitude ke ...mcm mane nk job mcm dah je
Jawab
takde jawapan, syaf. cuma, soalan yang kedua tu mimi teka jawapannya E. ^_^