Jawapan

2015-09-12T23:40:34+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
bahasa melayu - bahagian peribahasa hanya menunjukkan 1 gambar & kita perlu cari 2 peribahasa yg sesuai brdasarkan situasi dalam gambar tersebut . maybe gambar dia , 2 orang yg sedang bertelefon manakala 3 orang wanita sedang mengumpat walhal anak mereka tidak dipedulikan ..
kemahiran hidup ( aliran teknikal ) - cara penghasilan& pebuatan projek / sistem 4 lejangan / sitem enjin& fungsinya / perekaan projek ( reka cipta )
english - bahagian A perlu cari sendiri & perbetulkan kesalahan grammar . maybe tahun ni about documentary kot . 
sains - yg saya tau , soalan dia sangat2 susah .. hehe

ini yg pentaksir kawasan saya bagi tau lah . tak tau pulak kat tempat korang . ;)
harap membantu
Sains yg saya tahu
Yg masuk sains elektrik pertumbuhan,bumi galaksi dan sistem suria yg tu je yg saya tahu
ouu eaa ? thankx !