kan pt3 kena buat rencana .. Tapi kalau kena masukkan sumber rujukan .. tulis kat rencana kee ?? macam mana tuu ?? tak faham ... Terangkan .. Mohon .. In emergency ...

2
yeah. emergency for me also. 1 day again before 1 july is coming

Jawapan

Jawapan Paling Bijak!
2014-06-29T16:12:52+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Tak, sumber rujukan tu masukkan kat kerangka kerja
1 5 1
2014-06-29T16:14:36+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Tulis sumber rujukan setelah rencana dah disiapkan .tulis di  halaman akhir , kita senaraikan sumber rujukan  kita . maaf , sekiranya tak faham :)
1 5 1
Boleh , maklumat boleh diprint tapi pastikan hasil kerja ditulis dengan tangan . jangan copy paste semua maklumat itu , sebab itu dianggap plagiat . :) kan , di kertas pt3 itu ada tulis aktiviti mencari dan mengumpulkan maklumat boleh dilakukan di luar waktu pembelajaran .
ohhh .. TERIMA KASIH AWAK !! pape hal kita tanya awak .. THE BEST LAH AWAK NI .. mintak nama FB .. hehe
OUHH.. awak ada FB juga ke? hehe.. nama fb saya Siti Nurraihah Firdaus ,awak?
awak tunggu lah .. bilaII nanti kita add .. SALAM PERKENALAN .. salam ramadhan ..
salam perkenalan dan salam Ramadhan jugak :))