Jawapan

2015-10-14T15:31:47+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Haha.. boleh je.. tapi ikutlah guru kamu...
cikgu sy tak ckp apa2 pun sebelum ni. risau tak diterima haha
jgn risau.. tentu boleh.. :-)
esok hari terakhir.. Good Luck..
hihihi good luck jugak ;)
hi saya seorang guru tuisyen bagi saya penggunaan pesel adalah dilarang.
2015-10-14T15:52:14+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Boleh, tapi tanya cikgu dulu, boleh ke tak guna pensel...tapi masa peperiksaan jangan pulak nak Memandai guna pensel,... Bertanya dahulu, sebelum melakukan sesuatu..
Guna pensel, Time exam ke...
haah
X pe dah lepas pun....lain kali jangan wat lagi....bukan apa takut markah ditolak je...macam saya dulu
awk kena tolak markah ke? :o
sblum exam dlm dewan cikgu benarkan guna pensel, pen hitam dn biru. sy guna pensel sbb takut salah pengiraan. subjek lain mmg guna pen