Jawapan

2014-06-30T14:23:32+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Kebanyakan sekolah cikgu akan bimbing kita cara untuk menjawab pt3. tapi untuk geo & sejarah kita akan buat kajian kes. sekolah awak ada edarkan apa2 info pasal pt3 tak?
5 3 5
ada .. pasal pencemaran udara
sama lah..
ouhh... tengah pening ni nak cari bahan bahan tu ...
okay kalau mcm tu, awak follow je instruction dekat kertas tu, tak pun tanya cikgu awak :) goodluck pt3
hurrrmm... okay