SESIAPA TOLONG TERANGKAN SECARA JELAS DAN FAHAM...
MACAM MANA/APA FORMULA NK HAFAL DENGAN CEPAT DALAM BAB INTEGER??
SAYA MASIH KURANG FAHAM DENGAN BAB NIE..DAN CUBA BERIKAN CONTOH SOALAN DAN BERIKAN SEKALI JAWAPANNYA..TQ HARAP ADA YG DPT MEMBANTU..:)

2
MAAFKAN SAYA NIE MATEMATIK BUKAN SEJARAH MAAF YE...
TERTULIS SEJARAH PLAK

Jawapan

2015-10-22T21:24:19+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Cube buat atihan dgn banyak.kalu x paham tanye mok ke ayoh ke cikgu ke kawan ke
1 4 1
ko brape
jom jdi rakan dlu pastu aq tanye ko
ko form brape
ok la aq form 1
kat chat je la
Jawapan Paling Bijak!
2015-10-22T21:28:22+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Cube tengok gambar ni. boleh faham tak?
2 5 2
ok
yg tu aq tau
kosong tu bagai titik tengah kan?
contoh soalan : -6+4 = ? cuba bayangkan awak hutang kawan awak rm6 tapi sekarang awak ada rm4 ja. bila awak bagi kawan awak rm4, awak ada baki lagi rm2 hutang dgn kawan awak. maksudnya baki rm2 tu jadi negatif. so jawapan dia -2.
ok tq awak