Nak tanya soalan math tapi dia bagi diagram. Macam mana nak jelaskan -_-

2
tak boleh pun . boleh er ?
boleh lA
cm mane ?
pergi kat laman utama brainly, dan bila nak scroll ke bawah, ada bulatan warna oren yang ada simbol tambah di dalamnya. klik kat situ, kemudian keluar paparan untuk bertanya soalan. ada 3 pilihan di bawah kotak soalan, pilih yang terakhir bentuk macam klip kertas, itu untuk upload gambar. dapat tak?
tak jumpe la :(

Jawapan

2015-10-25T20:55:36+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Boleh bagi gambar...
2015-10-25T21:37:29+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Cuba awak upload gambar guna langkah-langkah ni;

P.S. semoga awak faham caranya
ohh . saya bukak guna phone . maybe sbb tu x leh msuk gambar kot.
aku pun gune phone -,-
ok -_-