Jawapan

2014-06-30T17:16:17+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Entah la munkin disebab kan cara ni paling mudah nak tentukan siapa yg bijak 
kata cikgu sekolah saya supaya ramai murid lulus dan bagi memudahkan kerja
Jawapan Paling Bijak!
2014-06-30T17:19:11+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Kerana kementerian tengok budak sekolah putrajaya 
8A biasa dengar di putrajaya samapai berbuaih telinga

jadi mereka membuat soalan susah bukan kadar soalan lisan pon ada 
lisan pula macam (MUET) Budak U

yang kesiannya budak kawasan pendalaman dan yang masalah tak boleh tulis kerana tak boleh buat apa. Sekurang kurang  PMR boleh lah kata nak tembak boleh 20%
PT3 lena jawapnya.
2 5 2
terima kasih kerana memberi pendapat.Tapi memang kesianlah...dahlah tahun ni tahun pertama...format soalan pon x semua tempat ade....lg2 yg duduk pedalaman.
ya itu betul
tak pe .. nmpk mcm batch99 ni pandai2x belaka .. senang nnti nk g oversea .. hahah~.. teruskan perjuangan yer wahai rakan seperjuanganku
kita budak 'pandai' taraf budak U
ye betu tuh .. ^^